Kamppanjat

keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Kirjeitä Caleylle


Otteita Beaganin kirjeistä Caleylle Lockhaveniin.

C

Kirjoitan sinulle taas pitkästä aikaa. Älä ajattele että olisin unohtanut sinut.

Ajattelen usein sitä mitä sanoit ja kuinka sanasi saivat minut liikkeelle. En voinut jäädä sen jälkeen, ajattelin että ansaitset parempaa, että minun on muututtava.

Tämä sakki täällä on aivan jotain mihin en olisi voinut valmistautua. Huvittaviakin tapauksia löytyy ja pari päälle päsmäriä. Eniten ihmettelen itseäni, tiedäthän kun olen tällainen yksinäinen jääräpää, jonka on vaikea lähestyä toisia hiiriä, niin nyt huomaan itsessäni muutoksen, aivan kuin olisin kasvanut iäisekseni kymmenellä vuodella. Tämä tunne eroaa aivan täysin niistä katuvuosista, jolloin sain nukkuakin toinen silmä auki. Voit arvata kuinka olin hämmästynyt ensimmäisestä kunnolla nukutusta yöstä ja tiedosta sisimmässäni, että olen turvassa näiden hiirien kanssa, Heh. Ja silti minua hiertää aavistus, etten voi luottaa tuohon tunteeseen.

Voisin kertoa sinulle enemmänkin aavistuksiani, jos voisin luottaa siihen, että nämä kirjeet pysyvät pelkästään meidän välisenä. En epäile sinua, tiedän vain että elämme levottomia aikoja ja haluaisin kaikista eniten sinun pysyvän niistä erossa.

Oletko kuullut Tärynista?? Hänen taidoistaan on ollut apua matkallamme. Saan häntä kiittää siitä ja sinua uskollisuudestasi ja luottamuksesta minuun toipumiseni aikana. Äläkä välitä D:stä, hänen tyhmistä juoruistaan ja valheistaan. Tiedän, että otat kovasti itseesi ja voin vain kuvitella mitä ”juttuja” hän on viimeaikaisista uutisista levittänyt. Usko itseesi ja näytä hänelle, niin saamme yhdessä nauraa kun taas tapaamme.

Sinun ikuisesti, Beagan



C
Kirjoitan sinulle taas pitkästä aikaa.

Viime aikoina on ollut vaikeampaa löytää aikaa itsekseen!! Saimme joukkoomme uuden nuoren hiiren, kovin nuoren sanon minä. Mutta yllättävän järkevän, varsinkin jos tuohon toiseen vertaa. Tai sitten kyse on opastuksesta, en tosin tiedä, kun en ole koskaan paaponut ketään.

Olen pahoillani jos kuulostan äkäiseltä. Tiedäthän, että tarvitsen sen palautumisajan. Tälläkin hetkellä meillä on tuplavarustus hiiriä matkallamme ja viime aikoina olen alkanut ”kyseenalaistamaan” tiettyjä asioita ryhmässämme tai ehkäpä jonkun asemaa. Tämä löysämoraalisuus ja huolettomuus häiritsevät minua. En vielä tiedä mitä teen kyseiselle asialle.

Kirjoitan sinulle aina kun saan mahdollisuuden. Älä ole huolissasi. Tiedän, että kun kirjeeni saavuttaa sinut, olet jo saanut kuulla Dawnrockin kaupungista ja siellä riehuvasta rutosta. Ymmärrät varmaan, että meidäthän sinne lähetetään. Matkassamme on mukana Cole, parantaja, Cailin partiosta, joten kokemuksestasi tiedät, että olemme hyvissä käsissä!

Kirjoitan sinulle taas kun asiat selkenevät. Pidäthän mielesi virkeänä ja toiveikkaana, etkä anna … latistaa itseäsi. Kun saan tehtäväni täällä päätökseen, tulen luoksesi ja pelastan sinut.

Sinun ikuisesti, Beagan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti